dilluns, 24 de desembre del 2012

Galetes decorades amb fondant

Després d’adquirir material a la Fira de Barcelona, vaig fer les meves primeres galetes decorades amb fondant. Aquella mateixa setmana vaig anar a comprar al Lidl cosetes per decorar que estaven d’oferta i nubes blanques per fer fondant casero, amb la recepta de la Cris de SugarMur (la teniu aquí). En teoria les nubes són per fer pinxitos a la barbacoa, però jo vaig provar 100 g de nubes per 150 g aproximadament de sucre glass, amb una culleradeta de mantega... i va quedar prou bé!! Vaig fer boletes petites i les vaig tenyir amb colorants, per fer una mica de proves... Mireu la compra del Lidl i el fondant casero... quin vici!!!

 

Les galetes les vaig fer pel meu aniversari... 31 ;) La recepta és del Rincón de Bea, i com a aroma li vaig posar una mica de llimona (mig tub dels del Lidl). Vaig fer la bola, la vaig embolicar amb paper film i a la nevera!! Al dia següent vaig estirar la massa, la vaig posar entre papers de forn, i a la nevera 2 horetes! I llavors vaig aprofitar alguns dels motllos que em vaig comprar a la fira BCN&Cake i vaig tallar i fornejar les galetes!! Un cop fredes les vaig deixar en tuppers a temperatura ambient, i al dia següent les vaig decorar, aquest cop amb fondant (del casero, sí), i sprinkes, enganxats amb cola comestible! I també vaig provar el mini-texturitzador que em vaig comprar. Aquí teniu el resultat: rodones, cors i estrelles! Pel meu gust, les millors són les estrelles!



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada