dijous, 27 de desembre del 2012

Galetes de Nadal, les millors!!



Sí, sí, sí, m’encanten les galetes decorades que he fet aquests dies!! Un total de 53, totes elles amb els seus detallets, i de 5 tipus diferents!! He estrenat els talladors que em va comprar ma mare a la fira BCN & Cake, i he practicat el que vaig aprendre al curs de Decoració Nadalenca de SugarMur! El fondant és marca Funcakes i tenyit amb colorants Wilton.

Motllos utilitzats
Fondant...
Les galetes són de mantega, la recepta és la mateixa que vaig fer servir per fer les del nen i la nena de gingebre, per veure-la cliqueu aquí. Aquest cop la massa la vaig deixar fer més gruixuda i blanqueta, i la veritat és que queda molt millor!

Abans d'entrar al forn...
Quina oloreta fan al forn!!!

Refredant-se...
I a punt per decorar!
Primer vaig decorar 4 arbres i 4 estrelles amb fondant, així ràpidament per regalar a les altres reposteres que em van acompanyar al curs de Pastissos de Fondant que us explicaré un dia d'aquests... No estan perfectes, però sí molt bones!!


Després ja vaig fer la tanda grossa i... sorpresa!!! Les va cagar el tió en bossetes de celofan!!! No sé com s'ho va fer, però... Ooooh, quin tió més dolç, mmmmm!! Per tota la família!!   

Els Ninots de neu els vaig decorar amb fondant, més o menys com al curs (per veure'ls feu clic aquí). La bufanda havia de ser d'un vermell més intens, va quedar més aviat rosa... El bastonet de carmel que porten al braç no em va sortir fent un rotllo amb fondant blanc i vermell (se'm trencava), així que vaig fer la tira vermella amb fondant i els piquets blancs amb glacé. Els botons són de confeti comestible i els forats estan fets amb rotulador negre comestible. Aviso: són galetes gegants!!


Les estrelles les vaig fer amb glacé blau (i dues de prova amb fondant). I els detalls amb glacé real blanc i una perla blanca enmig. La veritat és que queden més maques amb fondant, però en aquest cas em van quedar millor les de glacé perquè el to del blau aconseguit és millor. Blau barrufet!!



Els Arbres de Nadal els vaig fer amb fondant. Primer una capa de verd, després uns tallets amb les tisores per fer el relleu, l'estrella amb fondant groc, les cintes amb glacé real blau i vermell, i les boletes de colors enganxades amb cola comestible. Una currada, però queden moníssims! O no?



Les Botes del Pare Noel també estan fetes amb fondant. Primer una capa de vermell, després una capa de blanc a la part de dalt... La fulla la vaig fer amb fondant i amb l'ajut d'un tallador amb expulsor... I els detalls amb glacé blanc i dues perles blanques. Maques, oi? Jejeje...



I per acabar hi ha els bastonets de caramel, tots ells fets amb glacé blanc i vermell menys dos, que els vaig fer de prova amb fondant (però aquests últims no m'agraden massa i ni us els ensenyo...).




Per cert, les fotos artístiques les ha fet l'Ivan, és un crac, no hi ha color!! Espero que us hagin agradat les galetes, vaig estar gairebé una setmana amb la cuina olorant a galeta!! mmmm!!! Bon any nou a tothom!!



1 comentari: