dimarts, 11 de desembre del 2012

Galetes de nens I

Aquestes galetes les vaig fer just després de comprar-me els motllos del nen i la nena de gingebre. Són les meves primeres galetes decorades amb glassa!! No són de gingebre, són de mantega, sucre i vainilla, i les vaig fer al setembre, per l’aniversari de la meva neboda Carla.



Vaig provar per primer cop el delineat, el relleno amb glassa, i els colorants en base gel!! Em va ajudar molt el blog d’El rincón de Bea (d’on vaig treure la recepta, fent algunes modificacions, ja us la posaré un altre dia). La veritat és que té uns tutorials de galetes mooooolt útils per principiants!! 

No em van quedar perfectes perquè eren les primeres, però em vaig quedar fins les 4 de la matinada decorant-les!!! Ja veureu com poc a poc vaig millorant i també vaig més ràpida, jeje!! El que sí que us puc assegurar és que van volar en menys de 5 segons, que la meva neboda va quedar encantada i, a més, tothom em va dir que estaven boníssimes!!


La principal conclusió que en vaig treure de l’experiència va ser la següent: FALTA MATERIAL!! Necessito boquilles fines!! Del núm.1, o del núm.2!!! I adaptadors de boquilles, i mànegues de plàstic d’un sol ús, que amb les de roba et queden les mans mooooooolt olioses i a més costen molt de netejar!! I mil coses més vaig aprendre per millorar la propera vegada!!!

1 comentari: