diumenge, 20 de gener del 2013

Pastissos decorats amb fondant (aniversari i jubilació)


Fa uns dies vem tenir dues celebracions a la família: l'aniversari del meu germà Yúsep (en va fer 29) i la recén jubilació dels meus pares. Sí sí, de tots dos!! Doncs no sabia si fer un pastís compartit o dos, i finalment en vaig fer un de gran partit per la meitat, és a dir que en van sortir 2 de petits. Són aquests (el groc pel meu germà i el blanc pels meus pares):



















El pastís és un pa de pessic de vainilla, farcit amb ganaché de xocolata i decorat amb fondant. Vaig estrenar els motllos de les flors i les fulles que m'havien arribat feia uns dies, i n'estic molt contenta!!!









La recepta del pastís i de la crema de xocolata la vaig treure de la pàgina web de l'Alma-cupcakes. Vaig intentar seguir el seu tutorial per aconseguir els cantos perfectes, tot i que a mi no em van quedar igual... (per veure-ho cliqueu aquí). Amb alguns dels trucs que vaig aprendre al curs de decoració de pastissos (que prometo explicar algun dia) i amb poc temps (només tenia una tarda), això és el que em va sortir. Crec que estan prou bé, i tothom va dir que estaven boníssims, mmmmmm!!





Vem cel·lebrar-ho amb un dinar a l'Arrosseria de Sitges. Abans de dinar vaig portar els pastissos, ells els van treure a l'hora dels postres amb les espelmes, i després ens els van servir així de macos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada