dissabte, 1 de desembre del 2012

Avui estreno bloc!!

Doncs sí, per fi m'he decidit a estrenar aquest bloc! Només postres, un bloc per difondre la meva última afició: la Reposteria Creativa (i la de 50.000 persones més, tot s'ha de dir). Últimament està molt de moda, segur que n'heu sentit a parlar. Jo només porto uns mesos experimentant en aquest món i la veritat és que m'encanta!! Cupcakes, Cakepops, Galetes, Pastissos... mmmm!!! Petits dolços que serveixen per alegrar el dia a la parella, a la família, als amics, als de la feina...
Poc a poc aniré afegint la meva col·lecció de postres, espero que el que explico per aquí li serveixi a algú. També accepto comentaris, crítiques, consells, preguntes... sempre per millorar la propera vegada!!
Salutacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada