dijous, 20 de desembre del 2012

Cakepops variats


Una altra tongada de cakepops!! Els vaig fer per no llençar el pa de pessic que em va sobrar del pastís de la Hello Kitty!!! El pa de pessic era el Madeira Sponge Cake, i vaig fer servir ButterCream de Vainilla per lligar-ho i poder fer les boles (per les receptes cliqueu aquí). Una nit a la nevera... i just abans de fer-los, una estona al congelador! Aquest cop no es van suïcidar! Vaig vigilar molt en anar-los posant i traient del congelador en seguida, de 5 en 5, i un cop fets, ràpid cap a la nevera!! 



En van sortit 55, així els vaig poder repartir entre la family, la feina i les meves amigues. Moníssims, fins i tot hi ha Hello Kitty i un intent d’Angry Birds (que molta gent em va dir que eren peixos, però bueno...). Espero que us agradin!!!




  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada