divendres, 20 de desembre del 2013

Bundt Cake de xocolata per Nadal, bones festes!!



Al laboratori cada any hi ha pica pica de Nadal. Aquest any m'han fet petició: Cris, tú porta les postres!! Així que ya em veieu buscant alguna recepta d'última hora... i fornejant a últim moment!! Al final he fet aquest Bundt Cake de Xocolata, i estic contenta amb el resultat! Ha volat, com sempre!!

La recepta és facilíssima, animeu-vos a fer-la!! L'he tret del llibre Objetivo: Tarta perfecta, de l'Alma Obregón. Bon profit!!

Ingredients:

250 g de xocolata negra a trossos
220 ml de llet
1 culleradeta de suc de llimona
250 ml d'oli d'oliva suau
200 g de sucre
4 ous
2 cullerades de cacao en pols
300 g de farina
1 i 1/2 culleradetes de llevat Royal

Preparació:

- Desfer la xocolata al bany maria i deixar atemperar
- Escalfar el forn a 180 ºC
- Barrejar la llimona i la llet i deixar reposar uns 10 minuts
- Tamissar la farina, el cacao i el llevat
- Batre l'oli, els ous i el sucre en un bol, fins que quedi ben homogeni
- Afegir la meitat de la farina i barrejar bé
- Afegir la meitat de la llet i seguir barrejant
- Acabar d'afegir la resta de farina i de llet, i barrejar bé
- Afegir la xocolata desfeta i remenar
- Abocar la mescla al motllo (engrassat amb mantega)
- Posar al forn 50 min a 180 ºC (controlar amb un escuradents)
- Treure del forn i desmotllar quan hagin passat 10 minuts
- Deixar refredar en una reixeta

Decoració:

- Sucre glass tamissat
- Fondant verd per les fulles i vermell per les boles

3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Quina bona pinta! Fa uns dies que estic repassant tot el blog i m'encanta :) tinc ganes de tenir temps un cap de setmana i provar de fer alguna coseta senzilla... i després menjar-me-la!

    ResponElimina
  3. Jeje moltes gràcies!! Ja m'ensenyaràs el que facis, segur que quedarà boníssim!! Petons!

    ResponElimina