dissabte, 20 d’abril del 2013

Cakepops amb la Carla!


L'altre dia vaig voler fer Cakepops amb la meva neboda Carla. Vaig fer el pa de pessic a casa i vaig agafar tots els estris, ingredients... i cap a Móra d'Ebre, a casa ma germana! Allà m'esperava la taula de la cuina, el forn, les ganes de la Carla d'embrutar-se les mans... i la gana de la resta de la família!!

Mentre jo feia la crema, la Carla i la meva mare esmicolaven el pa de pessic. Després ho vem ajuntar tot i vem fer les boles... primer vem fer Papa-pops i Peke-pops, però al final ho vem igualar tot! Jejejejejeje!!! Ho vem posar una estona al congelador i vem desfer la xocolata.

Vem sucar els pals a la xoco desfeta, i els vem clavar a les boles. I després la Carla va banyar-ne uns quants a la xoco desfeta, sense que se'n caigués cap! Bieeeeen!!! I al final el més divertit, els sprinkles: boletes de colors, cagarrets, cors, sucre, pedretes... 


La única nota negativa és que em vaig cremar el dit petit desfent la xocolata!! Pobreeeeet... em va sortir una butllofa que va durar uns quants dies, s'ha d'anar amb molt de compteeee!!! Sort que era el meu i no el de la peque!!! Mireeeeuuu....


Així van quedar... i així ens els vem menjar!! La Carla i Noa... no recordo quants se'n van cruspir, mmmm!!! 


Ah, si voleu la recepta la teniu aquí, són de vainilla amb crema de vainilla també. Els hi encanten!! Per cert, la propera entrada... cupcakes especials, ja veureu!!

1 comentari: